Xolo Q3000

xolo_q3000Nu doar experiența îndelungată, într-un anumit domeniu, îți poate garanta succesul. Există companii care reușesc, prin metode doar de ele știute, să se impună foarte repede pe o piață cu mulți competitori, unii dintre ei cu ani vechime în spate. Acesta este și cazul companiilor provenite din India, unele dintre ele lansate destul de recent. Xolo, un brand apărut cu doar doi ani în urmă, a reușit să ia fața unor companii mult mai cunoscute, dacă ne referim la consumatorii de telefonie mobilă din India, o piață deloc de neglijat, ținând cont de populația extrem de numeroasă a țării.

Q3000 este cel mai nou model de smartphone al celor de la Xolo, acesta fiind lansat la sfârșitul anului trecut. Cu dimensiuni de 164.8 x 81.6 x 8.9 milimetri, telefonul dispune de un ecran capacitiv touchscreen LCD IPS de 5.8 inchi, care are o rezoluție de 1080 x 1920 pixeli. Dotat cu opțiunea Dual SIM, Q3000 beneficiază de accesul la rețelele 2G, 3G, Wi-Fi și Bluetooth 4.0, precum și de posibilitatea transferului de date cu ajutorul tehnologiilor GPRS și EDGE.

Memoriei RAM de 2 GB i se alătură cei 16 GB de memorie internă. Capacitatea de stocare poate fi sporită cu până la 32 GB, prin intermediul unui card microSD. Sistemul de operare Android 4.2 Jelly Bean rulează cu ajutorul unui procesor Quad Core de 1.5 GHz, cu chipset Mediatek MT6589. Placa video PowerVR SGX544 asigură o calitate a fișierelor video de 1080p, cu 30 de cadre pe secundă.

La partea de fotografie, noul telefon Xolo stă foarte bine, camera principală având 13 MP și sistem de autofocus, iar camera frontală dispunând de 5 MP. Culorile în care poate fi achiziționat Xolo Q3000 sunt alb și negru. Prețul dispozitivului se învârte în jurul sumei de 250 de euro.

Ai ceva de spus? Lasă un comentariu.

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?

Citește articolul precedent:
StatCounter

Reușita, în orice business, se află în strânsă legătură cu numărul de persoane pe care reușim să le fidelizăm, într-un...

Închide