Converticon

converticonVarietatea culorilor și a formelor, subiect al multor opere de artă realizate de-a lungul timpului, pare să fi atins un oarecare apogeu, în ziua de azi. Tot mai multe nuanțe, tot mai multe încercări de diferențiere a oamenilor, a instituțiilor, a brand-urilor. Lupta pentru originalitate este una continuă, iar detaliile sunt cele care-i delimitează, de cele mai multe ori, pe învinși de învingători.

Amănuntele sunt acelea care fac diferența și când vine vorba de platformele web. Funcționalitatea este un aspect important al acestora. La fel și aspectul vizual. Însă atenția pentru detaliu este aceea care convinge. Deși poate părea un element neimportant, favicon-ul contribuie și el la estetica unui site. Pentru cei care nu sunt familiarizați cu acest termen, favicon-ul reprezintă iconița care apare în dreptul URL-ului, atunci când accesăm un anumit site. Impactul vizual al acesteia este demn de menționat, mai ales dacă ținem cont de faptul că tot mai mulți utilizatori au obiceiul de a adăuga anumite website-uri în bara destinată bookmark-urilor.

Crearea unui favicon este destul de simplă și poate fi facilitată de platfoma Converticon. Ce avem de făcut este să încărcăm o imagine în format 1:1, indiferent de dimensiune, iar Converticon ne va ajuta să o salvăm cu extensia .ico, astfel încât aceasta să poată fi folosită ulterior pe post de favicon. Dimensiunile în care poate fi salvat favicon-ul sunt variate, însă mărimea recomandată a acestuia este de 16 x 16 pixeli.

Cei care doresc să adauge favicon-uri site-urilor pe care le creează sau administrează, pot accesa platforma Converticon de aici.

Ai ceva de spus? Lasă un comentariu.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Citește articolul precedent:
Sony Xperia M2 Dual

Orice noutate tehnologică venită dinspre continentul asiatic sporește nerăbdarea consumatorilor de pretutindeni, mai ales dacă țara de proveniență a acestora...

Închide